Magneziul este un nutrient foarte important pentru organismul nostru, acesta ajuta inima, muschii si intreg sistemul imunitar sa functioneze in mod corect. Un lucru inspaimantator este acela in care se sugereaza ca mai mult din jumatatea de locuitori ai planetei nu consuma suficiente minerale.

Deficienta de magneziu poate avea efecte grave pentru corpul nostru, cum ar fi varsaturile, starea de oboseala, pierderea apetitului sau senzatia continua de greata. Totodata, persoanele care se confrunta cu diabet zaharat, hipertensiune arteriala sau boli digestive, prezinta un risc mai mare pentru a prezenta un deficit de magneziu.

Mai jos aveti doar cateva alimente care va pot ajuta sa luati doza necesara de magneziu:

  1. Migdale
    Migdalele sunt foarte bogate in Vitamina E si este un bun antioxidant care ajuta la mentinerea sistemului imunitar la parametrii normali.  Dar, de asemenea, migdalele sunt bine cunoscute pentru faptul ca au un continut ridicat de proteine si Omega-3.
  2. Semintele de susan
    Acestea au nenumarate beneficii pentru organism, iar printre ele putem enumera faptul ca sunt pline de zinc, ajuta la producerea de testosteron, dar sunt si bogate in fier si Vitamina B6.
  3. Semintele de floarea soarelui
    Semintele de floarea soarelui reprezinta o sursa suprinzatoare de calciu. De asemenea, ele sunt bogate in grasimi sanatoase si pot contribui la reducerea colesterolului daca sunt consumate cu moderatie.
  4. Bananele
    In momentul in care bananele sunt inca putin verzi, atunci ele sunt puternic bogate in amidon, un carbohidrat sanatos care ajuta metabolismul. Totodata, bananele sunt renumite pentru potasiu, ceea ce ajuta mult la scaderea tensiunii arteriale intr-un mod cat se poate de natural.
  5. Tofu
    Aceasta sursa vegetariana formata in mare parte din soia, poate sa ne ajute cu necesarul zilnic de calciu. De asemenea, tofu contine fier, un mineral care ajuta celulele rosii.
  6. Semintele de dovleac
    Semintele de dolveac reprezinta o sursa excelenta de fibre pentru organismul nostru. De asemenea, semintele de dovleac au o multime de grasimi sanatoase.

Deci, inainte de a recurge la a consuma anumite tipuri de suplimente alimentare, cel mai bine ar trebui sa vezi daca poti lua acei nutrienti de care ai nevoie din surse naturale.

Written by 

1 thought on “De ce este important Magneziul pentru organism

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *