Oamenii isi doresc sa manance bine, insa nu vor ca silueta sa aiba de suferit. Acesta este motivul pentru care nutritionistii recomanda evitarea asocierii unor alimente care ingreuneaza digestia si care ajuta la acumularea kilogramelor in plus. Cei care isi doresc sa se bucure de o masa copioasa, dar mai ales gustoasa pot incerca o salata cu avocado.

Legumele verzi sunt pline de minerale si vitamine in vreme ce avocado ofera o senzatie de satietate. Numarul de calorii este unul redus ceea ce inseamna ca aceasta varianta poate fi consumata chiar si in timpul unei diete.

Fibrele nu trebuie sa lipseasca din meniul zilnic al celor care isi doresc sa piarda in greutate. Acestea ajuta la eliminarea constipatiei si cresc senzatia de satietate in momentul consumului. Se pot combina cu lactate sau cu fructe astfel incat gustul sa fie unul pe placul tuturor.

Supa de legume este tot o varianta ideala. Lichidul are un continut destul de scazut de calorii, insareuseste sa umple stomacul in asa fel incat se evita consumarea altor alimente. Leguminoasele pot face si ele parte din orice dieta, insa se recomanda consumul acestora doar in timpul mesei de pranz.

Vita este una dintre cele mai bogate carnuri in proteine si fier fiind prima alegere a doctorilor in momentul in care pacientii au anumite probleme de sanatate. In combinatie cu broccoli, vita este tot ceea ce o persoana are nevoie pentru o masa copioasa, dar cu un numar redus de calorii.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *